Slovensko prelaďovalo svoje televízne prijímače a my sme pripravili filmovú kampaň, ktorá im povedala ako na to.
Prvý účet ušitý podľa potrieb živnostníkov sme efektne predstavili ako ďalší z nástrojov, ktoré im pomáhajú každý deň.
Vedeli ste, že v Kauflande majú najviac slovenských výrobkov? Tak po tomto spote to už viete.
Pre leadra v splátkovom nakupovaní sme priniesli nový koncept zameraný na mladšiu cieľovú skupinu.
Skupina Achmea zakladala novú, revolučnú poisťovnu.
V kampani "Rozumieme si" sme prvý krát spojili komunikáciu komerčnej a zdravotnej poisťovne.
Ako ukázať adrenalínové zážitky? Tak, že ich neukážeme. Lebo tie najlepšie zážitky sa odfotiť nedajú!
Príbeh mladej Iránskej herečky sme ukázali v mrazivom printe a online kampani.
Hyundai koncom roka 2018 slávilo viacero prvenstiev.
Pre najinovatívnejšiu digitálnu banku sveta sme vytvorili najdigitálnejšiu tvár strednej Európe.
Najväčšej slovenskej sieti lekární sme našli miesto v živote mladých a ukázali ich život ako počítačovú hru.
Mladá generácia už nesleduje televíziu. Preto sme predabovali storky Selassieho a ukázali im, akou vychytávkou je práve slovenský dabing, ktorý nájdu v telke.
Rodinný model Santa Fe sme predstavili kampaňou s unikátnym rodičovským insightom... nedokonalosťou.
Na odpromovanie novej burgrárne v strede mesta sme využili aktuálnu tému.
V dnešnej dobe je milión tutoriálov a návodov.
Len 0,4% absolventiek skončí v IT sfére. Toto chce Aj ty v IT zmeniť.
Ako motivovať staršiu cieľovú skupinu aby si nainštalovala Mobile Banking?
Cieľom kampane je predstaviť mladým ľudom bryndzu ako potravinu na každý deň.
VÚB Banka ako partner behu Od Tatier k Dunaju hľadala spôsob ako vrámci preteku pomôcť povodňou zdevastovaným Tatrám a zapojiť pri tom bežcov.
Vinea je slovenská legenda ktorá doslovne vznikla v západoslovenských viniciach.
Nezávislú hru od neznámeho herného štúdia z malého slovenska sa nám podarilo dostať na prvé miesta itunes v 15 krajinách a poraziť tak gigantov ako EA či Activision so zlomkom ich budgetu.
Ako mladým v dnešnej slobodnej dobe pripomenúť že si ju naozaj treba vážiť a nie sa nechať zviesť extrémistickými názormi?
S radosťou a dlhodobo sa staráme o sociálne siete Vitany.
S príchodom novej, designovo unikátnej flaše sme osviežili aj facebookovú komunikáciu Fatry.
K Helloweenu sme pre Hyundai pripravili post ktorý vystraší každého šoféra.
Parkovacie predsudky na MDŽ.
Hyundai zaznamenal za posledné roky posun od budget ku kvalitnej a technologicky inovatívnej značke.
Už viac než 6 rokov a stovky postov sa staráme o jednu z najznámejších Slovenských FMCG značiek.
Pre zmysluplný projekt Omama pripravujeme každoročne viacero online kampaní. Pozrite si niektoré z nich.
Amnesty International dlhodobo bojuje za slobody ktoré sú v Rusku potáčané.
Giving Tuesday je darovací sviatok ktorý vznikol ako reakcia na konzumný Black Friday.