Dr. Max – Level Up

Lekárne Dr. Max sa rozhodli inovovať svoju komunikačnú stratégiu. Prvýkrát sme prišli s konceptom, ktorým cielime výsostne na Generáciu Z.

0000
Online
Zadanie

Treba doplnit

Insight

Treba doplnit

Idea

Mladým prinášame možnosti, ako sa zlepšiť v tom, čo ich baví a tak sa posunúť o úroveň vyššie – Level Up. V rámci kampane sa posúva aj samotná produktová komunikácia vlastných značiek voľnopredajného sortimentu Dr. Max. Štandardne používané obsiahlejšie popisy sme nahradili úderné vlastnosti „bonusov“, ktoré gen-z pozná z herného sveta.

Celá kampaň vychádza z insightu mladých a jedného z ich najväčších trendov, ktorým je e-gaming.

Pre túto cieľovú skupinu ide o veľmi blízku tému a vďaka tone of voice z herného sveta sa s ňou jednoducho stotožnia.

Dr. Max mladým prináša možnosti, ako sa dostaň o level vyššie v tom, čo ich baví.
Dr. Max – Level UpDr. Max – Level Up

V rámci kampane sa posúva aj samotná produktová komunikácia vlastných značiek voľnopredajného sortimentu Dr. Max.

Štandardne používané obsiahlejšie popisy nahradili úderné vlastnosti “bonusov”, ktoré Generácia Z pozná z herného sveta.