Pre leadra v splátkovom nakupovaní sme priniesli nový koncept zameraný na mladšiu cieľovú skupinu.
Skupina Achmea zakladala novú, revolučnú poisťovnu.
V kampani "Rozumieme si" sme prvý krát spojili komunikáciu komerčnej a zdravotnej poisťovne.
MMA už dávno nieje len pre krvilačných bláznov, dnes je to rešpektovaný šport pre masy.
Hyundai koncom roka 2018 slávilo viacero prvenstiev.
Rodinný model Santa Fe sme predstavili kampaňou s unikátnym rodičovským insightom... nedokonalosťou.
Na odpromovanie novej burgrárne v strede mesta sme využili aktuálnu tému.
V dnešnej dobe je milión tutoriálov a návodov.
Len 0,4% absolventiek skončí v IT sfére. Toto chce Aj ty v IT zmeniť.
Ako motivovať staršiu cieľovú skupinu aby si nainštalovala Mobile Banking?
Cieľom kampane je predstaviť mladým ľudom bryndzu ako potravinu na každý deň.
VÚB Banka ako partner behu Od Tatier k Dunaju hľadala spôsob ako vrámci preteku pomôcť povodňou zdevastovaným Tatrám a zapojiť pri tom bežcov.
Vinea je slovenská legenda ktorá doslovne vznikla v západoslovenských viniciach.
Nezávislú hru od neznámeho herného štúdia z malého slovenska sa nám podarilo dostať na prvé miesta itunes v 15 krajinách a poraziť tak gigantov ako EA či Activision so zlomkom ich budgetu.
Ako mladým v dnešnej slobodnej dobe pripomenúť že si ju naozaj treba vážiť a nie sa nechať zviesť extrémistickými názormi?
S príchodom novej, designovo unikátnej flaše sme osviežili aj facebookovú komunikáciu Fatry.
K Helloweenu sme pre Hyundai pripravili post ktorý vystraší každého šoféra.
Parkovacie predsudky na MDŽ.
Hyundai zaznamenal za posledné roky posun od budget ku kvalitnej a technologicky inovatívnej značke.
Už viac než 6 rokov a stovky postov sa staráme o jednu z najznámejších Slovenských FMCG značiek.
Amnesty International dlhodobo bojuje za slobody ktoré sú v Rusku potáčané.
Giving Tuesday je darovací sviatok ktorý vznikol ako reakcia na konzumný Black Friday.