Tatra banka už dlhé roky prinášala jedinečné kampane pre študentov a každý rok je toto zadanie veľkou výzvou. Našou úlohou bolo vytvoriť komunikačný koncept pre študentský účet v Tatra banke, ktorý predčí všetky minulé.
Prvá digitálna osobnosť na Slovensku pre najlepšiu digitálnu banku bola pre nás úplne jasná cesta.
Tatra banka už dlhé roky prinášala jedinečné kampane pre študentov a každý rok je toto zadanie veľkou výzvou. Našou úlohou bolo vytvoriť komunikačný koncept pre študentský účet v Tatra banke, ktorý predčí všetky minulé.
Mladá generácia je čoraz viac online a vďaka tomu si vie plniť sny, ktoré boli pred pár rokmi nepredstaviteľné. Inšpiráciou sú príbehy Billie Eilish či Justina Biebera, ktorí sa dostali vďaka globálnemu dosahu z detskej izby pred vypredané štadióny. Na to však treba mladých povzbudiť, aby ukázali svoju osobnosť a talent v digitálnom priestore.
Vytvorili sme 100 % digitálnu osobnosť, ktorá nereprezentovala len inovatívnu značku, ale všetky nekonečné možnosti. Také, ktoré nám digitálna doba ponúka. Z Bejby Blue vytvoríme symbol online života mladých.
Kto iný ako Tatra Banka, ktorá má inovácie priamo v DNA, by mal na našom trhu priniesť takto inovatívnu kampaň?
Historicky najdlhší komunikačný koncept študentskej kampane pripravujeme už 5. rok po sebe.
Vďaka technologickej inovatívnosti kampane, craftového spracovania a kultúrnemu prieniku do života mladej cieľovej skupiny je kampaň jednou z najoceňovanejších slovenských kampaní vôbec.
Bejby Blue už celkovo získala vyše 60 ocenení na domácich aj zahraničných súťažiach.