Prvá digitálna osobnosť na Slovensku pre najlepšiu digitálnu banku bola pre nás úplne jasná cesta.

2020 – 2024
Online
Zadanie

Tatra banka už dlhé roky prinášala jedinečné kampane pre študentov a každý rok je toto zadanie veľkou výzvou. Našou úlohou bolo vytvoriť komunikačný koncept pre študentský účet v Tatra banke, ktorý predčí všetky minulé.

Insight

Mladá generácia je čoraz viac online a vďaka tomu si vie plniť sny, ktoré boli pred pár rokmi nepredstaviteľné. Inšpiráciou sú príbehy Billie Eilish či Justina Biebera, ktorí sa dostali vďaka globálnemu dosahu z detskej izby pred vypredané štadióny. Na to však treba mladých povzbudiť, aby ukázali svoju osobnosť a talent v digitálnom priestore.

Idea

Vytvorili sme 100 % digitálnu osobnosť, ktorá nereprezentovala len inovatívnu značku, ale všetky nekonečné možnosti. Také, ktoré nám digitálna doba ponúka. Z Bejby Blue vytvoríme symbol online života mladých.

Kto iný ako Tatra Banka, ktorá má inovácie priamo v DNA, by mal na našom trhu priniesť takto inovatívnu kampaň?

Historicky najdlhší komunikačný koncept študentskej kampane pripravujeme už 5. rok po sebe.

Okrem prvej digitálnej influencerky v Európe sme boli aj prvou pobočkou banky v Metaverze v Európe, odohrali sme prvý AR koncert na Slovensku či priniesli jeden z najlepších rapových klipov.
Tatra Banka – Bejby BlueTatra Banka – Bejby Blue

Vďaka technologickej inovatívnosti kampane, craftového spracovania a kultúrnemu prieniku do života mladej cieľovej skupiny je kampaň jednou z najoceňovanejších slovenských kampaní vôbec.

Bejby Blue už celkovo získala vyše 60 ocenení na domácich aj zahraničných súťažiach.